Catering – przedszkole

Przedszkola – jadłospis na wrzesień 2017

1.09. piątek

  • Śniadanie: herbata 200ml, bułka grahamka mała, dżem truskawkowy 20g, twarożek z rzodkiewką 20g
  • II śniadanie: arbuz 150g, lemoniada 200ml
  • Obiad: zupa warzywna 250ml, polędwiczki z dorsza w panierce płatków owsianych i krakersów 100g, ziemniaki 150g, surówka z sałaty lodowej, papryki pomidora, ogórka zielonego 100g, kompot 150g
  • Podwieczorek: ciasteczka owsiane 2 szt., sok jabłkowy 200ml

4.09. poniedziałek

  • Śniadanie: kakao 200ml, pieczywo mieszane, ser żółty 20g, pomidor b/s, szynka drobiowa 20g
  • II śniadanie: banan mały, sok marchwiowo-brzoskwiniowy 200ml
  • Obiad: zupa kalafiorowa 250ml, makaron świderki 120g, sos pomidorowy, gołąbki bez zawijania 90g, brokuły gotowane 100g, kompot
  • Podwieczorek: budyń waniliowy 150g z sosem malinowym

5.09. wtorek

  • Śniadanie: herbata owocowa 200ml, bułka maślana, ser kanapkowy 20g z pomidorem, szynka drobiowa 15g
  • II śniadanie: koktajl owoce leśne 200ml, paluchy kukurydziane 2 szt.,
  • Obiad: zupa rosołek z lanymi kluskami 250ml, pierś z kurczaka 80g, ryż paraboliczny 120g, sos potrawkowy, marchewka zasmażana na masełku 120g, kompot 150g
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 150g

6.09. środa

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, masło, ser kanapkowy 20g, jajecznica ze szczypiorkiem (2 jajka)
  • II Śniadanie: sałatka owocowa (jabłko, brzoskwinia, arbuz) 150g
  • Obiad: krem brokułowy z grzankami 250ml, pieczona szynka 90g, sos pieczeniowy, pyzy 2 szt., buraczki puree 100g, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna 140g z musem jagodowym

7.09. czwartek

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo mieszane, parówka z szynki z sosem pomidorowym, serek ziarnisty 20g, pasztet drobiowy 20g
  • II śniadanie: sok jabłkowy 200 ml, biszkopty 2 szt.,
  • Obiad: zupa barszcz czerwony z makaronem 250ml, schabowy w panierce 80g, ziemniaki puree 150g, surówka z kapusty pekińskiej 80g, kompot
  • Podwieczorek: bułka maślana z dżemem 1 szt.,

08.09. piątek

  • Śniadanie: kakao 200ml, pieczywo pszenne, pasta z makreli 20g, ser kanapkowy 20g, ogórek zielony
  • II śniadanie: jogurt naturalny 100g z musli (20g) z bananem i jabłkiem
  • Obiad: zupa kapuśniaczek z białej kapusty 250ml , gzik 60g z rzodkiewką i szczypiorkiem, jajko sadzone 1 szt., ziemniaki gotowane 150g, kompot
  • Podwieczorek: ciasto czekoladowe 80g

11.09. poniedziałek

  • Śniadanie: herbata, bułka graham, ser topiony 20g, papryka, pasztet drobiowy 20g
  • II śniadanie: gruszka 1 szt., ciasteczko owsiane
  • Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 250ml, gulasz drobiowy 70g, kasza jęczmienna 100g, gotowana modra kapusta 100g, kompot
  • Podwieczorek: galaretka z truskawkami 150g

12.09. wtorek

  • Śniadanie: herbata, pieczywo mieszane, masło, ser żółty 20g, pomidor, sałata maślana, szynka drobiowa 20g
  • II śniadanie: arbuz 150g, lemoniada 200ml
  • Obiad: zupa warzywna 250ml, pierogi leniwe z jogurtem truskawkowym (5 szt), surówka z marchwi, jabłka, ananasa i ze słonecznikiem 100g, kompot
  • Podwieczorek: ryż na mleku z jabłkiem i cynamonem 150g

13.09. środa

  • Śniadanie: płatki czekoladowe na mleku 150g, pieczywo pełnoziarniste, masło, powidła 20g, pasztet drobiowy 20g, papryka
  • II śniadanie: nektarynka , sok jabłkowy 200ml
  • Obiad: zupa kalafiorowa 250ml, spaghetti z warzywami i mięsem mielonym 250g, kompot
  • Podwieczorek: pancakes z musem truskawkowym i bananem

14.09. czwartek

  • Śniadanie: kakao, pieczywo pszenne, pasta jajeczna ze szczypiorkiem 20g, twaróg z rzodkiewką 20g
  • II śniadanie: koktajl truskawkowy 200g, biszkopty 2 szt.,
  • Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 250ml, klopsy z mięsa mielonego smażone 80g, ziemniaczki puree 150g, kalafior gotowany 100g, kompot
  • Podwieczorek: jabłecznik 80g

15.09. piątek

  • Śniadanie: herbata, bułka maślana z serkiem topionym 20g i dżemem 20g
  • II Śniadanie: pieczona gruszka w sosie waniliowym
  • Obiad: zupa barszcz czerwony z makaronem 250ml, ryba w cieście naleśnikowym 80g, ryż gotowany 100g, fasolka zielona 100g, sos, kompot
  • Podwieczorek: budyń waniliowy 150g

18.09. poniedziałek

  • Śniadanie: płatki czekoladowe z mlekiem 150g, pieczywo mieszane, ser kanapkowy 20g z pomidorem i ogórkiem zielonym, szynka pieczona 20g
  • II śniadanie: deserek truskawkowy (jogurt naturalny z truskawkami) 150g,
  • Obiad: zupa warzywna 250ml, pieczona szynka 80g, kopytka 100g, sos pieczeniowy, modra kapusta z marchewką na jogurcie 100g, kompot
  • Podwieczorek: galaretka z brzoskwiniami 150g

19.09. wtorek

  • Śniadanie: herbata, pieczywo graham, parówki z szynki, sos pomidorowy, ser żółty 20g, pasztet drobiowy 20g, papryka
  • II Śniadanie: banan, sok marchwiowo-brzoskwiniowy 200ml
  • Obiad: zupa rosół z lanymi kluskami 250ml, pierś z kurczaka 80g, ryż 100g, sos potrawkowy, marchewka zasmażana na masełku 100g, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna z sosem jagodowym 150g

20.09. środa

  • Śniadanie: kakao 200ml, pieczywo mieszane, schab pieczony 20g, ogórek zielony, powidła 20g
  • II śniadanie: ryż na mleku podprawiany miodem z jabłkiem i cynamonem 150g
  • Obiad: Krem brokułowy z groszkiem ptysiowym 250ml, makaron świderki 100g, gołąbki bez zawijania 90g, sos pomidorowy, kalafior gotowany 100g, kompot
  • Podwieczorek: sałatka owocowa (arbuz, jabłko, winogrono) 150g

21.09. czwartek

  • Śniadanie: herbata owocowa, bułka maślana, ser topiony 20g, pomidor, szynka z piersi kurczaka 20g
  • II śniadanie: ciasteczka owsiane, lemoniada arbuzowa 200ml
  • Obiad: zupa krupnik z kaszą jaglaną 250ml, kotlet schabowy w panierce 80g, ziemniaki 150g, surówka z sałaty lodowej, papryki, ogórka zielonego, kukurydzy, pomidora 100g, kompot
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 150g, rurki waflowe

22.09. piątek

  • Śniadanie: kakao 200ml, pieczywo pszenne, masełko, jajecznica (2 jajka), twaróg z rzodkiewką 20g
  • II śniadanie: nektarynka, sok jabłkowy 1 szt.
  • Obiad: Zupa jagodowa z makaronem 250ml, paluszki rybne własnej produkcji w panierce kukurydzianej 80g, ziemniaki puree 150g, surówka z kapusty pekińskiej100g, kompot
  • Podwieczorek: ciasto drożdżowe z owocami 80g

25.09. poniedziałek

  • Śniadanie: herbata owocowa, bułka graham, pasztet drobiowy 20g, papryka, ser żółty 20g, rzodkiewka
  • II śniadanie: jogurt naturalny 100g, z musli 20g
  • Obiad: Krem kalafiorowy 250ml, ziemniaki 150g, krokiety 100g, sos, marchew gotowana 100g, kompot
  • Podwieczorek: bułka maślana z dżemem

26.09. wtorek

  • Śniadanie: płatki czekoladowe z mlekiem 150g, pieczywo mieszane, szynka drobiowa 20g, pomidor, twarożek grani 20g
  • II śniadanie: pieczone kawałki jabłka w sosie toffi
  • Obiad: zupa ziemniaczana 250ml, łazanki z kapustą i mięsem mielonym 250g, kompot
  • Podwieczorek: budyń czekoladowy 150g

27.09 środa

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo mieszane, ser żółty 20g, sałata maślana, ogórek zielony, schab pieczony 20g
  • II śniadanie: koktajl truskawkowy 200g, biszkopty
  • Obiad: zupa pomidorowa z makaronem 250ml, pizzerki z warzywami, kompot
  • Podwieczorek: sałatka owocowa (jabłko, brzoskwinia, winogrono) 150g

28.09.czwartek

  • Śniadanie: kakao 200ml, bułka graham, twaróg z rzodkiewką 20g, szynka drobiowa 20g
  • II śniadanie: ryż na mleku podprawiany miodem z pieczonym jabłkiem i cynamonem 150g
  • Obiad: zupa ogórkowa 250ml, gulasz z szynki 80g, kasza jęczmienna 100g, buraczki tarte puree 100g, kompot
  • Podwieczorek: ciasteczka owsiane własnej produkcji, sok pomarańczowy 200ml

29.09. piątek

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo pszenne, pasta z makreli 20g, omlet z warzywami (2 jajka)
  • II śniadanie: jogurt naturalny z musli i owocami 150g
  • Obiad: zupa kapuśniak z białej kapusty 250ml, naleśniki z waniliowym serem twarogowym (1,5szt), kompot
  • Podwieczorek: jabłecznik 80g