Catering – przedszkole

Przedszkola – jadłospis na listopad 2017

CZWARTEK 2.11.2017

  • Śniadanie: herbatka lipowa 150ml, pieczywo mieszane, szynka drobiowa, pomidor, ogórek zielony, sałata, pasta z ciecierzycy i pieczonej papryki
  • II śniadanie: sałatka owocowa z kefirem (winogrono, jabłko, brzoskwinia) 120g
  • Obiad: krem z pora i ziemniaków 250ml, kotleciki drobiowo- buraczkowe z pietruszką 80g, ryż jaśminowy 100g, sos biały, marchewka zasmażana na masełku 100g, kompot 150ml
  • Podwieczorek: racuchy kukurydziane z rodzynkami, herbata

PIĄTEK  3.11.2017

  • Śniadanie: płatki kukurydziane z mlekiem 200g, pieczywo mieszane 40g, pasta rybna z twarożkiem, dżem truskawkowy
  • II śniadanie: ryż na mleku z cynamonem i jabłkiem pieczonym 150g
  • Obiad: Zupa barszcz czerwony z ziemniakami 250ml, kotlet jajeczny 90g, ziemniaki 200g, fasolka zielona 100g, kompot
  • Podwieczorek: pudding czekoladowy z konfiturą wiśniową 150g, herbata 150ml

PONIEDZIAŁEK 6.11.2017

  • Śniadanie: kakao 150g, pieczywo mieszane 40g, twarożek wiejski z pomidorem, pasztet drobiowy, parówka z szynki  60g z sosem pomidorowym na jogurcie
  • II śniadanie: jogurt naturalny z owocami (pomarańcze, banan, jabłko) 150g
  • Obiad: krem z selera z grzankami 250ml, pierogi z mięsem, polane masełkiem i tartą bułką 200g, herbata żurawinowa 150ml
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy z herbatnikami 150g, herbata

WTOREK 7.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, pieczywo mieszane 40g, schab gotowany 30g, rzodkiewka 20g, ogórek zielony 20g, powidła
  • II śniadanie: lemoniada ananasowo-brzoskwiniowa 200ml, zdrowe ciasteczko owsiane 1 szt.
  • Obiad: zupa rosołek z kluseczkami 250ml, filet z kurczaka w ziołach 90g, pieczone ziemniaki (własnej produkcji), sałatka, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna z syropem jagodowym 150g, herbata z cytryną i miętą 150ml

 

 

ŚRODA 8.11.2017

  • Śniadanie: herbata, pieczywo mieszane z szynką drobiową 25g, serem żółtym 25g, pomidorem i bazylią
  • II śniadanie: ryż na mleku podprawiany miodem z kawałkami gruszki
  • Obiad: zupa dyniowa z gruszką i kawałkami cebulki 250ml, gołąbki bez zawijania 90g, ziemniaki, sos pomidorowy, kalafior gotowany 100g, kompot
  • Podwieczorek: pieczone jabłko w sosie toffi 120g, herbata owocowa 150ml

CZWARTEK 9.11.2017

  • Śniadanie: herbata lipowa 150ml, pieczywo mieszane 40g, dżem 30g, pasta z kurczaka 30g
  • II śniadanie: jogurt owocowy 150g
  • Obiad: zupa krupniczek z kaszą jaglaną 250ml, makaron kokardki, sos neapolitański z tartym parmezanem i bazylią, kompot
  • Podwieczorek: sok marchwiowo-bananowy, ciasteczka owsiane

PIĄTEK 10.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, pieczywo mieszane 40g, pasta nutellkowa własna produkcja 30g, twaróg chudy 30g, sałata, rzodkiewka, ogórek zielony
  • II śniadanie: (banan, mandarynka, winogrono) 150g
  • Obiad: zupa fasolowa 250ml, ziemniaki 150g, paluszki rybne własnej produkcji, surówka z kapusty pekińskiej 100g, kompot 150ml
  • Podwieczorek: pudding czekoladowy na bazie kaszy jaglanej z sosem truskawkowym

PONIEDZIAŁEK 13.11.2017

  • Śniadanie: herbata żurawinowa 150ml, pieczywo mieszane, jajecznica, twarożek z rzodkiewką, szynka drobiowa
  • II śniadanie: koktajl mleczny, biszkopty
  • Obiad: krem z selera z grzankami 250ml, fasolka po bretońsku z pieczywem, kompot
  • Podwieczorek: pieczona gruszka w sosie waniliowym, herbata

 

WTOREK 14.11.2017

  • Śniadanie: kakao 150ml, pieczywo mieszane, ser żółty, szynka drobiowa, pomidor, sałata, ogórek zielony
  • II śniadanie: banan, sok marchewkowo-brzoskwiniowy
  • Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 250ml, klopsy mielone 90g, ziemniaki puree 200g, surówka z buraczków 100g, kompot
  • Podwieczorek: ciasto marchewkowe, woda mineralna z sokiem

ŚRODA 15.11.2017

  • Śniadanie: herbata z cytryną i miętą 150ml, pieczywo mieszane 40g, twarożek z pomidorem 30g, dżem dyniowy 30g
  • II śniadanie: sałatka owocowa z kefirem (mandarynka, gruszka, musli) 150g
  • Obiad: zupa jarzynowa 250ml, kurczak z warzywami, ryżem w sosie dyniowym, kompot
  • Podwieczorek: budyń waniliowy 150g

CZWARTEK 16.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, pieczywo mieszane 40g, ser śmietankowy 30g, parówka z szynki, sos pomidorowy na bazie jogurtu, pasta z  ciecierzycy i pieczonej papryki
  • II śniadanie: koktajl owocowy, ciasteczka owsiane
  • Obiad: rosół z makaronem 250ml, kotleciki drobiowe (z jajkiem, majonezem, serem żółtym, mąka ziemniaczana, pietruszka, koperek, cebulka) 90g, kasza jaglana z sosem, gotowane warzywa na paprze 100g, kompot
  • Podwieczorek: mandarynki, lemoniada brzoskwiniowo-ananasowa

PIĄTEK 17.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, bułka graham, dżem truskawkowy, twarożek wiejski, pomidor, ogórek zielony, sałata
  • II śniadanie: ryż na mleku z jabłkiem i cynamonem 150g
  • Obiad: zupa barszcz ukraiński 250ml, ziemniaki puree 200g, kawałki ryby w panierce kukurydzianej w polewie miodowej 90g, surówka z kapusty pekińskiej 100g, kompot,
  • Podwieczorek: pieczone kawałki gruszki w sosie waniliowym

PONIEDZIAŁEK 20.11.2017

  • Śniadanie: kakao 150ml, pieczywo mieszane 40g, ser żółty 30g, szynka drobiowa 30g, pomidor b/s 30g, rzodkiewka 20g, sałata 10g
  • II śniadanie: sałatka owocowa (jabłko, mandarynka, ananas, brzoskwinia) z płatkami migdałów 150g
  • Obiad: zupa ogórkowa 250ml, schab pieczony 90g, sos pieczeniowy, kasza jęczmienna, surówka z modrej kapusty, marchewki i jogurtu 100g, sok
  • Podwieczorek: kaszka manna z syropem jagodowym 150g

WTOREK 21.11.2017

  • Śniadanie: płatki z mlekiem, bułka grahamka, twaróg chudy, pasta jajeczna
  • II śniadanie: jogurt owocowy 150g
  • Obiad: zupa krupniczek z kaszą jęczmienną 250ml, racuchy pszenno-gryczane z prażonym jabłkiem i powidłami 150g, kompot 150ml
  • Podwieczorek: galaretka z owocami, biszkopty 150g

ŚRODA 22.11.2017

  • Śniadanie: herbata żurawinowa 150ml, pieczywo mieszane 40g, schab gotowany z sosem tatarskim na jogurcie, ogórek zielony, szynka biała gotowana 30g, pomidor b/s 30g, sałata 10g
  • II śniadanie: sok jabłkowy, ciasteczka owsiane
  • Obiad: zupa kalafiorowa 250ml, leczo z makaronem z pełnego ziarna, kompot
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 150g

CZWARTEK 23.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, pieczywo mieszane 40g, pasta nutelkowa 30g, twaróg chudy ze szczypiorkiem i rzodkiewką 30g
  • II śniadanie: sałatka owocowa z dodatkiem kefiru (gruszka, brzoskwinia, winogrono) 150g
  • Obiad: krem z pieczonej papryki, pomidora i ciecierzycy z pestkami dyni 250ml, pieczone udko z kurczaka 90g, ziemniaki 200g, surówka z marchwi, ananasa i jabłka 100g, kompot
  • Podwieczorek: domowy jabłecznik

 

PIĄTEK 24.11.2017

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo mieszane 40g, powidła, pasztet drobiowy z papryką,
  • II śniadanie: banan, sok marchwiowo-brzoskwiniowy
  • Obiad: zupa owocowa z makaronem na kisielu 250ml, pałki rybne 90g, ziemniaki 200g, surówka z młodej kapustki, koperku i jogurtu 100g, kompot
  • Podwieczorek: pudding ryżowy z syropem truskawkowym 150g

PONIEDZIAŁEK 27.11.2017

  • Śniadanie: herbata żurawinowa 150ml, pieczywo mieszane, szynka drobiowa 30g, ogórek zielony, rzodkiewka, pasta z ciecierzycy i pieczonej papryki
  • II śniadanie: jogurt gracki z musem brzoskwiniowym i biszkoptami 150g
  • Obiad: zupa ziemniaczana 250ml, makaron świderki, sos pomidorowy, jajko gotowane, fasolka zielona 100g, kompot
  • Podwieczorek: słupki owocowo-warzywne, sok jabłkowy

WTOREK 28.11.2017

  • Śniadanie: herbata owocowa 150ml, bułka graham, twaróg z rzodkiewką i szczypiorkiem 30g, parówka z szynki 60g, sos pomidorowy na bazie jogurtu
  • II śniadanie: koktajl mleczny – owoce leśne 150ml, zdrowe ciastko owsiane
  • Obiad: krem dyniowy 250ml, ryż curry z kurczakiem i warzywami, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna z musem malinowym 150g

ŚRODA 29.11.2017

  • Śniadanie: herbata, pieczywo mieszane, twarożek z pomidorem, szynka z kurczaka, papryka, ogórek zielony
  • II śniadanie: sałatka owocowa z płatkami migdałów (jabłko, mandarynka, brzoskwinia, suszona śliwka) 150g
  • Obiad: zupa jarzynowa 250ml, pierogi leniwe z cukrem i jogurtem truskawkowym 200g, kompot
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 150g

CZWARTEK 30.11.2017

  • Śniadanie: płatki kukurydziane z mlekiem, pieczywo mieszane, ser żółty, sałata, pomidor, pasta z kurczaka
  • II śniadanie: gruszka
  • Obiad: zupa kalafiorowa 250ml, schab pieczony 90g, pyzy (2 szt.,), sos pieczeniowy, buraczki tarte 100g, kompot
  • Podwieczorek: pancakes kukurydziane z maślanką i bananem