Catering – żłobek

Żłobek – jadłospis na listopad 2017

CZWARTEK 2.11.2017

  • Śniadanie: herbatka lipowa 150ml, pieczywo pszenne, szynka drobiowa, pomidor b/s, ogórek zielony, pasta z ciecierzycy i pieczonej papryki
  • II śniadanie: sałatka owocowa (winogrono, jabłko, brzoskwinia) 120g
  • Obiad: krem z pora i ziemniaków 200ml, pulpety drobiowo- buraczkowe z pietruszką 80g, ryż jaśminowy 100g, sos biały, marchewka zasmażana na masełku 100g, kompot 150ml
  • Podwieczorek: lubisie ciasteczka, herbata

PIĄTEK  3.11.2017

  • Śniadanie: płatki kukurydziane z mlekiem 160g, pieczywo mieszane 40g, pasta rybna z twarożkiem, dżem truskawkowy
  • II śniadanie: gruszka kawałki 100g
  • Obiad: Zupa barszcz czerwony z ziemniakami 200ml, kotlet jajeczny 70g, ziemniaki 150g, fasolka zielona 100g, kompot
  • Podwieczorek: pudding czekoladowy z konfiturą wiśniową 140g, herbata 150ml

PONIEDZIAŁEK 6.11.2017

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo pszenne 40g, twarożek wiejski z pomidorem, pasztet drobiowy,  parówka z szynki  60g z sosem pomidorowym na jogurcie
  • II śniadanie: jogurt danonki 120g
  • Obiad: krem z selera z grzankami 200ml, pierogi z serem 200g polane jogurtem, herbata żurawinowa 150ml
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 150g, herbata

WTOREK 7.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, pieczywo mieszane 40g, schab gotowany 30g, rzodkiewka 20g, ogórek zielony 20g, powidła
  • II śniadanie: lemoniada ananasowo-brzoskwiniowa 200ml, zdrowe ciasteczko owsiane 1 szt.
  • Obiad: zupa rosołek z drobnym makaronem 200ml, filet z kurczaka w ziołach 70g, ziemniaki 150g, gotowane warzywa 100g, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna z syropem jagodowym 150g, herbata z cytryną i miętą 150ml

ŚRODA 8.11.2017

  • Śniadanie: herbata, pieczywo mieszane z szynką drobiową 25g, serem żółtym 25g, z pomidorem i bazylią
  • II śniadanie: mandarynki
  • Obiad: zupa dyniowa z gruszką i kawałkami cebulki 200ml, gołąbki bez zawijania 70g, ziemniaki 150g, sos pomidorowy, kalafior gotowany 100g, kompot
  • Podwieczorek: jabłko, sok marchewkowo-brzoskwiniowy

CZWARTEK 9.11.2017

  • Śniadanie: herbata lipowa 150ml, pieczywo mieszane 40g, dżem 30g, pasta z kurczaka 30g
  • II śniadanie: jogurt owocowy 120g
  • Obiad: zupa krupniczek z kaszą jaglaną 200ml, makaron kokardki, sos neapolitański z tartym parmezanem i bazylią, kompot
  • Podwieczorek: mandarynki, banan

PIĄTEK 10.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, pieczywo mieszane 40g, pasta nutelkowa własna produkcja 30g, twaróg chudy 30g, rzodkiewka, ogórek zielony
  • II śniadanie: (banan, mandarynka, winogrono) 150g
  • Obiad: zupa fasolowa 200ml, ziemniaki 150g, pulpety rybne własnej produkcji, surówka z kapusty pekińskiej 100g, kompot 150ml
  • Podwieczorek: pudding czekoladowy na bazie kaszy jaglanej z sosem truskawkowym

Poniedziałek 13.11.2017

  • Śniadanie: herbata żurawinowa 150ml, pieczywo pszenne 40g, jajecznica, twarożek grani, szynka drobiowa
  • II śniadanie: koktajl mleczny, biszkopty
  • Obiad: krem z selera z grzankami 200ml, fasolka po bretońsku z pieczywem, kompot
  • Podwieczorek: gruszka z sosem waniliowym, herbata

 

Wtorek 14.11.2017

  • Śniadanie: kakao 150ml, pieczywo mieszane, ser żółty, szynka drobiowa, pomidor, ogórek zielony
  • II śniadanie: banan, sok marchewkowo-brzoskwiniowy
  • Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 200ml, klopsy mielone 70g, ziemniaki puree 150g, surówka z buraczków, kompot
  • Podwieczorek: lubisie, woda mineralna z sokiem

Środa 15.11.2017

  • Śniadanie: herbata z cytryną i miętą 150ml, pieczywo pszenne 40g, twarożek z pomidorem 30g, dżem dyniowy 30g
  • II śniadanie: sałatka owocowa (mandarynka, gruszka, winogrono) 150g
  • Obiad: zupa jarzynowa 200ml, kurczak z warzywami i ryżem w sosie dyniowym, kompot
  • Podwieczorek: budyń waniliowy 150g

Czwartek 16.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, pieczywo mieszane 40g, ser śmietankowy 30g, parówka z szynki, sos pomidorowy na bazie jogurtu, pasta z ciecierzycy i pieczonej papryki
  • II śniadanie: koktajl owocowy, ciasteczka owsiane
  • Obiad: rosół z makaronem 200ml, kotleciki drobiowe (z jajkiem, majonezem, serem żółtym, mąka ziemniaczana, pietruszka, koperek, cebulka) 80g, kasza jaglana z sosem, gotowane warzywa na parze 100g, kompot
  • Podwieczorek: mandarynki, lemoniada brzoskwiniowo-ananasowa

Piątek 17.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, bułka graham, dżem truskawkowy, twarożek wiejski, pomidor, ogórek zielony
  • II śniadanie: deserek danonki
  • Obiad: zupa barszcz ukraiński 200ml, ziemniaki puree 150g, klopsy rybne 70g, surówka z kapusty pekińskiej 100g, kompot,
  • Podwieczorek: gruszka w sosie waniliowym

Poniedziałek 20.11.2017

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo pszenne 40g, ser żółty 20g, szynka drobiowa 20g, pomidor b/s 30g, rzodkiewka 20g,
  • II śniadanie: sałatka owocowa (jabłko, mandarynka, ananas, brzoskwinia) z płatkami migdałów
  • Obiad: zupa ogórkowa 200ml, schab pieczony 70g, sos lekko pieczeniowy, kasza jęczmienna, surówka z modrej kapusty, marchewki i jogurtu 100g, sok
  • Podwieczorek: kaszka manna z syropem jagodowym 140g

Wtorek 21.11.2017

  • Śniadanie: płatki z mlekiem 160g, bułka grahamka, twaróg chudy 30g, pasta jajeczna 40g
  • II śniadanie: jogurt owocowy 120g
  • Obiad: zupa krupniczek z kaszą jęczmienną 200ml, racuchy pszenno-gryczane z prażonym jabłkiem i powidłami 150g, kompot
  • Podwieczorek: galaretka z owocami, biszkopty

Środa 22.11.2017

  • Śniadanie: herbata żurawinowa 150ml, pieczywo mieszane 40g, schab gotowany, ogórek zielony, powidła
  • II śniadanie: sok jabłkowy, ciasteczka owsiane
  • Obiad: zupa kalafiorowa 200ml, leczo z makaronem świderki, kompot
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 150g

Czwartek 23.11.2017

  • Śniadanie: herbata 150ml, pieczywo mieszane 40g, pasta nutelkowa 30g, twaróg chudy ze szczypiorkiem i rzodkiewką 30g
  • II śniadanie: sałatka owocowa (gruszka, brzoskwinia, winogrono)
  • Obiad: krem z pieczonej papryki, pomidora i ciecierzycy z pestkami dyni 200ml, pierś z kurczaka w ziołach 70g, ziemniaki 150g, surówka z marchwi, ananasa i jabłka 100g, kompot
  • Podwieczorek: domowy jabłecznik

 

Piątek 24.11.2017

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo pszenne 40g, powidła, pasztet drobiowy z papryką,
  • II śniadanie: banan 1/2, sok marchwiowo-brzoskwiniowy
  • Obiad: zupa owocowa z makaronem na kisielu 200ml, pałki rybne 70g, ziemniaki 150g, surówka z młodej kapustki, koperku i jogurtu 100g, kompot
  • Podwieczorek: pudding ryżowy z syropem truskawkowym 130g

Poniedziałek 27.11.2017

  • Śniadanie: herbata żurawinowa 150ml, pieczywo mieszane, szynka drobiowa 30g, ogórek zielony, rzodkiewka, pasta z ciecierzycy i pieczonej papryki
  • II śniadanie: jogurt grecki z musem brzoskwiniowym i biszkoptami 150g
  • Obiad: zupa ziemniaczana 200ml, makaron świderki, sos pomidorowy, jajko gotowane, fasolka zielona 100g, kompot
  • Podwieczorek: słupki owocowo-warzywne, sok jabłkowy

Wtorek 28.11.2017

  • Śniadanie: herbata owocowa 150ml, bułka graham, twaróg chudy 30g, parówka z szynki 60g, sos pomidorowy na bazie jogurtu
  • II śniadanie: koktajl mleczny – owoce leśne 150ml, zdrowe ciastko owsiane
  • Obiad: krem dyniowy 200ml, ryż curry z kurczakiem i warzywami, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna z musem malinowym 140g

Środa 29.11.2017

  • Śniadanie: herbata, pieczywo mieszane, twarożek grani z pomidorem, szynka z kurczaka, papryka, ogórek zielony
  • II śniadanie: sałatka owocowa z płatkami migdałów (jabłko, mandarynka, brzoskwinia, suszona śliwka) 150g
  • Obiad: zupa jarzynowa 200ml, pierogi leniwe z cukrem i jogurtem truskawkowym 200g, kompot
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 150g

Czwartek 30.11.2017

  • Śniadanie: płatki kukurydziane z mlekiem, pieczywo pszenne, ser żółty, sałata, pomidor, pasta z kurczaka
  • II śniadanie: gruszka
  • Obiad: zupa kalafiorowa 200ml, schab pieczony 70g, pyzy, sos lekko pieczeniowy, buraczki tarte 100g, kompot
  • Podwieczorek: pancakes kukurydziane z maślanką i bananem