Catering – żłobek

Żłobek – jadłospis na wrzesień 2017

Jadłospis dla dzieci powyżej 12 miesiąca życia

1.09. piątek

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, dżem truskawkowy 20g, twarożek 20g
  • II śniadanie: arbuz kawałki 120g, sok jabłkowy 200ml
  • Obiad: zupa warzywna 200ml, polędwiczki z dorsza w panierce płatków owsianych i krakersów 80g, kasza jaglana100g, podprawiana sosem warzywnym, gotowane warzywa 100g, kompot
  • Podwieczorek: biszkopty 2 szt., deserek truskawkowy 120g

4.09. poniedziałek

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, ser topiony 20g, pomidor b/s, szynka drobiowa 20g
  • II śniadanie: banan mały, sok marchwiowo-brzoskwiniowy 200ml
  • Obiad: zupa kalafiorowa 200ml, makaron świderki 100g, sos pomidorowy, gołąbki bez zawijania 70g, brokuły gotowane 100g, kompot
  • Podwieczorek: budyń waniliowy z sosem malinowym 130g

5.09. wtorek

  • Śniadanie: herbata owocowa 200ml, bułka maślana, ser kanapkowy 20g z pomidorem, szynka drobiowa 15g
  • II śniadanie: koktajl owoce leśne 200ml, paluchy kukurydziane
  • Obiad: zupa rosołek z lanymi kluskami 200ml, pierś z kurczaka 80g, ryż paraboliczny 100g, sos potrawkowy, marchewka zasmażana na masełku 100g, kompot
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 130g

6.09. środa

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, masło, ser kanapkowy 20g, jajecznica ze szczypiorkiem (1,5 jajka)
  • II Śniadanie: sałatka owocowa (jabłko, brzoskwinia, arbuz) 130g
  • Obiad: krem brokułowy z grzankami 200ml, pieczona szynka 70g, sos pieczeniowy, pyzy (1,5 szt.), buraczki puree 100g, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna z musem jagodowym 140g

7.09. czwartek

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, parówka z szynki z sosem pomidorowym, serek ziarnisty 20g, pasztet drobiowy 20g
  • II śniadanie: sok jabłkowy 200ml, biszkopty
  • Obiad: zupa barszcz czerwony z makaronem drobnym 200ml, pierś z kurczaka w panierce 70g, ziemniaki puree 130g, surówka z kapusty pekińskiej 80g, kompot
  • Podwieczorek: bułka maślana z dżemem 1/2

08.09. piątek

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, pasta z makreli 20g, ser kanapkowy 20g, ogórek zielony
  • II śniadanie: jogurt naturalny 100g z musli, bananem i jabłkiem
  • Obiad: zupa kapuśniaczek z białej kapusty 200ml, gzik z rzodkiewką i szczypiorkiem 40g, jajko sadzone, ziemniaki gotowane 130g, kompot
  • Podwieczorek: biszkopty, sok jabłkowy (kartonik) 200ml

11.09. poniedziałek

  • Śniadanie: herbata, bułka graham, ser topiony 20g, papryka, pasztet drobiowy 20g
  • II śniadanie: gruszka 1 szt, ciasteczka owsiane
  • Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 200ml, gulasz drobiowy- kawałki mięsa 70g, kasza jęczmienna 90g, gotowana modra kapusta 120g, kompot
  • Podwieczorek: galaretka z truskawkami 130g

12.09. wtorek

  • Śniadanie: herbata, pieczywo pszenne, masło, twarożek wiejski 30g, pomidor, sałata maślana, szynka drobiowa 20g
  • II śniadanie: arbuz 120g, lemoniada 200 ml
  • Obiad: zupa warzywna 200ml, pierogi leniwe (4 szt.) z jogurtem truskawkowym, surówka z marchwi, jabłka, ananasa i ze słonecznikiem 100g, kompot
  • Podwieczorek: ryż na mleku z jabłkiem i cynamonem 130g

13.09. środa

  • Śniadanie: płatki czekoladowe na mleku 130g, pieczywo pszenne, masło, powidła 20g, pasztet drobiowy 20g, papryka
  • II śniadanie: nektarynka – kawałki, sok jabłkowy 200ml
  • Obiad: zupa kalafiorowa 200ml, spaghetti (makaron świderki) 90g z warzywami i mięsem mielonym 80g, kompot
  • Podwieczorek: pancakes z musem truskawkowym i bananem

14.09. czwartek

  • Śniadanie: kakao, pieczywo pszenne, pasta jajeczna ze szczypiorkiem 20g, twaróg chudy 20g
  • II śniadanie: koktajl truskawkowy 200g, biszkopt
  • Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 200ml, klopsy z mięsa mielonego gotowane 80g, ziemniaczki puree 130g, kalafior gotowany 90g, kompot
  • Podwieczorek: jabłecznik 80g

15.09. piątek

  • Śniadanie: herbata, bułka maślana z serkiem topionym 20g i dżemem 20g
  • II Śniadanie: pieczona gruszka w sosie waniliowym
  • Obiad: zupa barszcz czerwony z drobnym makaronem 200ml, ryba gotowana 70g, ryż gotowany 90g, fasolka zielona 100g, sos, kompot
  • Podwieczorek: budyń waniliowy 130g

 

18.09. poniedziałek

  • Śniadanie: płatki czekoladowe z mlekiem 130g, pieczywo mieszane, ser kanapkowy 20g z pomidorem, szynka pieczona 20g
  • II śniadanie: deserek truskawkowy (jogurt naturalny z truskawkami)
  • Obiad: zupa warzywna 200ml , pieczona szynka 80g, pyzy (1,5szt), sos pieczeniowy, modra kapusta z marchewką na jogurcie 100g, kompot
  • Podwieczorek: galaretka z brzoskwiniami 120g

19.09. wtorek

  • Śniadanie: herbata, pieczywo pszenne, parówki z szynki, sos pomidorowy, ser żółty 20g, pasztet drobiowy 20g, papryka
  • II Śniadanie: banan, sok marchwiowo-brzoskwiniowy 200ml
  • Obiad: zupa rosół z lanymi kluskami 200ml, pierś z kurczaka 70g, ryż 90g, sos potrawkowy, marchewka zasmażana na masełku 100g, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna z sosem jagodowym 130g

20.09. środa

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo mieszane, schab pieczony 20g, ogórek zielony, powidła 20g
  • II śniadanie: ryż na mleku podprawiany miodem z jabłkiem i cynamonem 130g
  • Obiad: Krem brokułowy z groszkiem ptysiowym 200ml, makaron świderki 90g, gołąbki bez zawijania 80g, sos pomidorowy, kalafior gotowany 100g, kompot
  • Podwieczorek: sałatka owocowa (arbuz, jabłko, winogrono) 140g

21.09. czwartek

  • Śniadanie: herbata owocowa, bułka maślana, ser topiony 20g, pomidor, szynka z piersi kurczaka 20g
  • II śniadanie: ciasteczka owsiane, lemoniada arbuzowa 200ml
  • Obiad: zupa krupnik z kaszą jaglaną 200ml, kotlet schabowy w panierce 70g, ziemniaki 130g, mix warzyw 100g, kompot
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 140g

22.09. piątek

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo pszenne, masełko, jajecznica (2 jajka), twaróg chudy
  • II śniadanie: nektarynka, sok jabłkowy 200ml
  • Obiad: Zupa jagodowa z makaronem 200ml, paluszki rybne własnej produkcji w panierce kukurydzianej 70g, ziemniaki puree 130g, surówka z kapusty pekińskiej 100g, kompot
  • Podwieczorek: ciasto drożdżowe z owocami

25.09. poniedziałek

  • Śniadanie: herbata owocowa, bułka pszenna, pasztet drobiowy 20g, papryka, ser żółty, sałata maślana, rzodkiewka
  • II śniadanie: deserek truskawkowy 120g
  • Obiad: Krem kalafiorowy 200ml, ziemniaki 130g, krokiety, sos, marchew gotowana 100g, kompot
  • Podwieczorek: bułka maślana z dżemem 1/2

26.09. wtorek

  • Śniadanie: płatki czekoladowe z mlekiem 130g, pieczywo mieszane, szynka drobiowa 20g, pomidor, twarożek grani 20g
  • II śniadanie: pieczone kawałki jabłka w sosie toffi
  • Obiad: zupa ziemniaczana 200ml, łazanki z kapustą i mięsem mielonym 200g, kompot
  • Podwieczorek: budyń czekoladowy 130g

27.09 środa

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo mieszane, ser żółty 20g, sałata maślana, ogórek zielony, schab pieczony 20g
  • II śniadanie: koktajl truskawkowy 200g, biszkopty
  • Obiad: zupa pomidorowa z makaronem 200ml, pizzerki z warzywami, kompot
  • Podwieczorek: sałatka owocowa (jabłko, brzoskwinia, winogrono) 140g

28.09.czwartek

  • Śniadanie: herbata owocowa 200ml, bułka graham, twaróg z rzodkiewką 20g, szynka drobiowa 20g
  • II śniadanie: ryż na mleku podprawiany miodem z pieczonym jabłkiem i cynamonem 130g
  • Obiad: zupa ogórkowa 200ml, gulasz z szynki 70g, kasza jęczmienna 100g, buraczki tarte puree 100g, kompot
  • Podwieczorek: ciasteczka owsiane własnej produkcji, sok pomarańczowy 200ml

29.09. piątek

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo pszenne, pasta z makreli 20g, omlet z warzywami (1,5jajka)
  • II śniadanie: deserek owocowy 130g
  • Obiad: zupa kapuśniak z białej kapusty 200ml, naleśniki z waniliowym serem twarogowym (1szt.), kompot
  • Podwieczorek: jabłecznik 80g

2. Jadłospis dla dzieci poniżej 12 miesiąca życia

1.09. piątek

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, dżem truskawkowy 20g, twarożek 20g
  • II śniadanie: arbuz kawałki 120g, sok jabłkowy 200ml
  • Obiad: zupa warzywna 200ml, polędwiczki z dorsza gotowane 80g, ziemniaki 100g podprawiana sosem warzywnym, gotowane warzywa 80g, kompot
  • Podwieczorek: biszkopty, deserek truskawkowy 100g

4.09. poniedziałek

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, ser topiony 20g, pomidor b/s, szynka drobiowa 20g
  • II śniadanie: banan (1/2), sok marchwiowo-brzoskwiniowy 150ml
  • Obiad: zupa kalafiorowa 200ml, makaron świderki 90g, sos pomidorowy, gołąbki bez zawijania 70g, brokuły gotowane 90g, kompot
  • Podwieczorek: budyń waniliowy 120g

5.09. wtorek

  • Śniadanie: herbata owocowa 200ml, bułka maślana, ser kanapkowy 20g z pomidorem, szynka drobiowa 15g
  • II śniadanie: koktajl owoce leśne 150ml, paluch kukurydziany
  • Obiad: zupa rosołek z lanymi kluskami 200ml, pierś z kurczaka 70g, ryż paraboliczny 90g, sos potrawkowy, marchewka zasmażana na masełku 90g, kompot
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 120g

6.09. środa

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, masło, ser kanapkowy 20g, jajecznica ze szczypiorkiem (1,5 jajka)
  • II Śniadanie: sałatka owocowa (jabłko, brzoskwinia, arbuz) 120g
  • Obiad: krem brokułowy z grzankami 200ml, kawałki pieczonej szynki 70g, sos pieczeniowy, pyzy (1 szt.), buraczki puree 90g, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna z musem jagodowym 120g

7.09. czwartek

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, parówka z szynki z sosem pomidorowym, serek ziarnisty 20g, pasztet drobiowy 20g
  • II śniadanie: sok jabłkowy 150ml, biszkopty
  • Obiad: zupa barszcz czerwony z makaronem drobnym 200ml, pierś z kurczaka gotowana 70g, ziemniaki puree 120g, gotowane warzywka 100g, kompot
  • Podwieczorek: bułka maślana z dżemem ½ szt.

08.09. piątek

  • Śniadanie: herbata 200ml, pieczywo pszenne, ser kanapkowy 20g, ogórek zielony
  • II śniadanie: jogurt zmiksowany z bananem
  • Obiad: zupa kapuśniaczek z białej kapusty 200ml, gzik z rzodkiewką i szczypiorkiem 50g, jajko sadzone, ziemniaki gotowane 120g, kompot
  • Podwieczorek: biszkopty, sok jabłkowy (kartonik)

11.09. poniedziałek

  • Śniadanie: herbata, pieczywo pszenne, ser topiony 20g, papryka, pasztet drobiowy 20g
  • II śniadanie: gruszka 1/2, ciasteczko owsiane
  • Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 200ml, gulasz drobiowy- kawałki mięsa 60g, kasza jęczmienna 90g, gotowana modra kapusta 100g, kompot
  • Podwieczorek: galaretka z truskawkami 130g

12.09. wtorek

  • Śniadanie: herbata, pieczywo pszenne, masło, twarożek wiejski 20g, pomidor, szynka drobiowa 20g
  • II śniadanie: arbuz 130g, lemoniada 150 ml
  • Obiad: zupa warzywna 200ml, pierogi leniwe (3 szt.) z jogurtem truskawkowym, surówka z marchwi, jabłka, ananasa i ze słonecznikiem 100g, kompot
  • Podwieczorek: ryż na mleku z jabłkiem i cynamonem 120g

 

13.09. środa

  • Śniadanie: płatki czekoladowe na mleku 120g, pieczywo pszenne, masło, powidła 20g, pasztet drobiowy 20g, papryka
  • II śniadanie: nektarynka – kawałki, sok jabłkowy 150ml
  • Obiad: zupa ziemniaczana 200ml, spaghetti (makaron świderki) 80g z warzywami i mięsem mielonym 80g, kompot
  • Podwieczorek: banan

14.09. czwartek

  • Śniadanie: herbata, pieczywo pszenne, pasta jajeczna ze szczypiorkiem, twaróg chudy 20g
  • II śniadanie: koktajl truskawkowy 150g, biszkopty
  • Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 200ml, klopsy z mięsa mielonego gotowane 80g, ziemniaczki puree 120g, kalafior gotowany 90g, kompot
  • Podwieczorek: mus z przetartych owoców 80g

15.09. piątek

  • Śniadanie: herbata, pieczywo pszenne z serkiem topionym 20g i dżemem 20g
  • II Śniadanie: pieczona gruszka w sosie waniliowym
  • Obiad: krem dyniowy 200ml, ryba gotowana 70g, ryż gotowany 80g, fasolka zielona 100g, sos, kompot
  • Podwieczorek: budyń waniliowy 130g

18.09. poniedziałek

  • Śniadanie: płatki czekoladowe z mlekiem 130g, pieczywo mieszane, ser kanapkowy 20g z pomidorem, szynka pieczona 20g
  • II śniadanie: deserek truskawkowy (jogurt naturalny z truskawkami) 120g
  • Obiad: zupa warzywna 200ml , pieczona szynka 70g, pyzy (1 szt), sos pieczeniowy, modra kapusta gotowana 80g, kompot
  • Podwieczorek: galaretka z brzoskwiniami 120g

19.09. wtorek

  • Śniadanie: herbata, pieczywo pszenne, parówki z szynki, sos pomidorowy, ser kanapkowy 20g, pasztet drobiowy 20g, papryka
  • II Śniadanie: banan, sok marchwiowo-brzoskwiniowy 150ml
  • Obiad: zupa rosół z lanymi kluskami 200ml, pierś z kurczaka gotowana 80g, ryż 80g, sos potrawkowy, marchewka zasmażana na masełku 80g, kompot
  • Podwieczorek: kaszka manna z sosem jagodowym 120g

 

20.09. środa

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo mieszane, szynka drobiow 20g, ogórek zielony, powidła 20g

 

  • II śniadanie: ryż na mleku podprawiany miodem z jabłkiem i cynamonem 130g
  • Obiad: Krem brokułowy z groszkiem ptysiowym 200ml, makaron świderki 80g, gołąbki bez zawijania 80g, sos pomidorowy, kalafior gotowany 90g, kompot
  • Podwieczorek: sałatka owocowa (arbuz, jabłko, winogrono) 130g

21.09. czwartek

  • Śniadanie: herbata owocowa, bułka maślana, ser topiony 20g, pomidor, szynka z piersi kurczaka 20g
  • II śniadanie: ciasteczka owsiane, lemoniada arbuzowa 150ml
  • Obiad: zupa krupnik z kaszą jaglaną 200ml, gotowana pierś z kurczaka 80g, ziemniaki 130g, mix warzyw, kompot
  • Podwieczorek: kisiel truskawkowy 130g

22.09. piątek

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo pszenne, masełko, jajecznica, twaróg chudy 20g
  • II śniadanie: nektarynka kawałki, sok jabłkowy 150ml
  • Obiad: Zupa jagodowa z makaronem 200ml, paluszki rybne własnej produkcji w panierce kukurydzianej 70g, ziemniaki puree 120g, surówka z kapusty pekińskiej 80g, kompot
  • Podwieczorek: ciasto drożdżowe z owocami

25.09. poniedziałek

  • Śniadanie: herbata owocowa, bułka pszenna, pasztet drobiowy 20g, papryka, ser śmietankowy, rzodkiewka
  • II śniadanie: deserek truskawkowy 120g
  • Obiad: Krem kalafiorowy 200ml, ziemniaki puree 130g, krokiety kawałki, sos, marchew gotowana 120g, kompot
  • Podwieczorek: bułka maślana z dżemem

26.09. wtorek

  • Śniadanie: płatki czekoladowe z mlekiem 130g, pieczywo mieszane, szynka drobiowa 20g, pomidor, twarożek grani 20g
  • II śniadanie: pieczone kawałki jabłka w sosie toffi
  • Obiad: zupa ziemniaczana 200ml, łazanki z kapustą i mięsem mielonym 150g, kompot
  • Podwieczorek: budyń czekoladowy 130g

27.09 środa

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo pszenne, ser śmietankowy 20g, ogórek zielony, schab pieczony 20g
  • II śniadanie: koktajl truskawkowy 150ml, biszkopty
  • Obiad: zupa pomidorowa z makaronem 200ml, ryż z jabłkiem i cynamonem 150g, kompot
  • Podwieczorek: sałatka owocowa (jabłko, brzoskwinia, winogrono) 130g

28.09.czwartek

  • Śniadanie: herbata owocowa 200ml, bułka pszenne, twaróg z rzodkiewką 20g, szynka drobiowa 20g
  • II śniadanie: deserek danonki
  • Obiad: zupa ogórkowa 200ml, gulasz z mięsa drobiowego 80g, kasza jęczmienna 80g, buraczki tarte puree 80g, kompot
  • Podwieczorek: biszkopty, sok jabłkowy 150ml

29.09. piątek

  • Śniadanie: herbata owocowa, pieczywo pszenne, omlet z warzywami (1,5 jajka)
  • II śniadanie: jabłuszko pokrojone, biszkopty
  • Obiad: zupa kapuśniak z białej kapusty 200ml, naleśniki z waniliowym serem twarogowym (1szt.), kompot
  • Podwieczorek: mus przetarte owocowe, paluch kukurydziany